| 
 Mācību priekšmets 
 | 
 Klase 
 | 
 Norises laiks 
 | 
 Rezultāti 
 | 
| 
 Datorgrafiku konkurss 
 | 
 5. – 12. 
 | 
 Līdz 01.11.2008. 
 | 
|
| 
 Latviešu valoda (valsts) 
 | 
 7. – 8. 
 | 
 03.11.2008. 
 | 
|
| 
 Angļu valoda 
 | 
 11.- 12. 
 | 
 06.11.2008. 
 | 
|
| 
 Vācu valoda 
 | 
 10. – 12. 
 | 
 21.11.2008. 
 | 
|
| 
 Bioloģija 
 | 
 9.,11. – 12. 
 | 
 04.12.2008. 
 | 
|
| 
 Biznesa ekonomiskie pamati 
 | 
 10. – 12. 
 | 
 12.01.2009. 
 | 
|
| 
 Vācu valoda 
 | 
 8. 
 | 
 12.01.2009. 
 | 
|
| 
 Mājturība/mājsaimniecība un tehnoloģijas 
 | 
 9. – 12. 
 | 
 14.01.2009. 
 | 
|
| 
 Datorātrrakstīšanas konkurss 
 | 
 10. – 12. 
 | 
 20.01.2009. 
 | 
|
| 
 Kultūras vēsture 
 | 
 11. – 12. 
 | 
 29.01.2009. 
 | 
|
| 
 Fizika 
 | 
 9. – 12. 
 | 
 30.01.2009. 
 | 
|
| 
 Latviešu valoda un literatūra (dzimtā valoda) 
 | 
 8. – 9. 
 | 
 02.02.2009. 
 | 
|
| 
 Ķīmija 
 | 
 9. – 12. 
 | 
 05.02.2009. 
 | 
|
| 
 Latviešu valoda un literatūra (dzimtā valoda) 
 | 
 11. – 12. 
 | 
 09.02.2009. 
 | 
|
| 
 Vēsture 
 | 
 9., 12. 
 | 
 10.02.2009. 
 | 
|
| 
 Matemātika 
 | 
 9. – 12. 
 | 
 13.02.2009. 
 | 
|
| 
 Politikas zinības 
 | 
 12. 
 | 
 18.02.2009. 
 | 
|
| 
 Krievu valoda un literatūra (dzimtā valoda) 
 | 
 5. – 12. 
 | 
 19.02.2009. 
 | 
|
| 
 Matemātika 
 | 
 5. – 8. 
 | 
 20.02.2009. 
 | 
|
| 
 Ģeogrāfija 
 | 
 7. – 8., 
10. – 12. 
 | 
 27.02.2009. 
 | 
|
| 
 Vizuālā māksla 
 | 
 1. – 12. 
 | 
 Līdz 28.02.2009. 
 | 
|
| 
 Dabaszinību konkurss 
 | 
 5. – 6. 
 | 
 23. – 24.02.2009. (1.kārta) 
11.03.2009. (2.kārta) 
 | 
|
| 
 Skolēnu zinātniski pētniecisko darbu konference 
 | 
 7. – 12. 
 | 
 12.03.2009. 
 | 
|
| 
 Matemātika 
 | 
 4. 
 | 
 18.03.2009. 
 | 
|
| 
 Angļu valoda 
 | 
 7. – 8. 
 | 
 25.03.2009. 
 | 
|
| 
 Bioloģijas konkurss „Pazīsti savu organismu” 
 | 
 9., 10. – 12. 
 | 
 26.03.2009. 
 | 
|
| 
 Skolēnu zinātniski pētniecisko darbu konferencīte 
 | 
 2. – 4. 
 | 
 16.04.2009. 
 | 
Sākumlapa  Olimpiādes  Rēzeknes rajona mācību priekšmetu olimpiāžu grafiks un rezultāti (2008./2009.m.g.)
    
    

 






