Kruķu sākumskolas dalība iniciatīvā “Latvijas skolas soma”

Publicēts 03.01.2019

2018./2019. mācību gada I semestra sākumā, dažiem skolēniem bija iespēja apmeklēt 6. septembrī “Arēnā Rīga” pasākumu, veltītu Latvijas valsts simtgades iniciatīvas “Latvijas skolas soma” atklāšanai, ar kuru arī aizsākās skolas dalība šajā programmā.

Iniciatīvas “Latvijas skolas soma” ietvaros 2018. gada 16.oktobrī Kruķu sākumskolas 1.-6.klases devās uz Rēzeknes teātri “Joriks”, lai izbaudītu teātra izrādi “Sārtais ziediņš”. Skolēniem ļoti patika teātra izrāde un aktieru spēle.

Skolā ir teātra pulciņš, tāpēc arī pulciņa apmeklētājiem bija ļoti noderīgi apskatīt teātra izrādi no malas un arī izjust aktieru spēli.

Skolēnu atsauksmes liecināja, ka skolēniem teātra izrāde ļoti patika. Daži skolēni saskatīja un arī uzrakstīja izrādes galveno domu – ka tā bija par mīlestību pret tuvāko, neskatoties uz to, kāds ir izskats, par labo sirdi un drošsirdību.

2018. gada 27.novembrī 1.-6.klašu skolēni devās uz Latgales kultūrvēstures muzeju, kurā skolēni apmeklēja muzejpedagoģiskās programmas “Māla pikuča piedzīvojumi” un “Kā top maize?”.

Skolēni varēja gan sadzirdēt, gan apskatīties, gan interaktīvi piedalīties un radoši darboties šajās programmās, jo programmās tika iekļautas daudz un dažāda veida interesantas aktivitātes.

Skolēnu atsauksmēs uzzinājām, ka skolēniem muzeja apmeklējums ļoti patika. Programmā “Māla pikuča piedzīvojumi” bija iekļautas IT, kur skolēni datorspēles veidā varēja pakāpeniski izveidot māla vāzi. Skolēniem arī patika praktiski no māla veidot draugus-ežus un muzicēt ar svilpauniekiem. Savukārt programmā “Kā top maize?” apskatīties videofilmu par maizes ceļu. Pēc tam uzcienāties ar rudzu maizi un ievārījumu, iedzerot piparmētru tēju pie kopīga galda.

Nākamajā semestrī šīs programmas ietvaros skolēni turpinās aktīvi iepazīt Latviju un tās vērtības citās piedāvātajās darbības jomās.

Kruķu sākumskolas iniciatīvas “Latvijas skolas soma” koordinatore Dzintra Smirnova

kruki1 kruki2

 

Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on Facebook0